Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Informacje o gwarancji

Gwarancja 24-miesiące FX-Music Group

 

Szanowni Państwo serdecznie prosimy o zapoznanie się i stosowanie do procedur przesyłania produktów objętych gwarancją firmy FX-Music Group:

  • Przyjmujemy wyłącznie produkty zgłoszone na reklamację za pośrednictwem sklepów, w których reklamowane produkty zostały zakupione.
  • Przesyłka do serwisu jest wysyłana na koszt nadawcy (sklepu).
  • Przesyłki przesłane na koszt firmy FX-Music Group nie będą odbierane.
  • Po uznaniu reklamacji produktu i usunięci usterek lub wymianie na nowy, zostaje on odesłany do nadawcy (sklepu) na koszt FX-Music Group.
  • Na informacji o zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy umieścić:
    • dokładny opis z objawami występowania zgłaszanej usterki
    • dane adresowe sklepu (nazwę, ulicę, numer posesji/lokalu, kod pocztowy, miasto)
    • adres e-mail i numer telefonu wraz z danymi osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie serwisowanego produktu w sklepie.

Niezbędne do rozpoczęcia działań serwisowych jest załączanie wraz z wysyłanym produktem kopii dokumentu potwierdzającego zakup/sprzedaż oraz karty gwarancyjnej FX-Music Group. Brak wyżej wymienionych dokumentów uniemożliwia rozpoczęcie procedury serwisowej oraz opóźnia jej przebieg.

Bezpieczeństwo przesyłek:

  • Prosimy zwracać szczególną uwagę na jakość opakowań transportowych - ich stan oraz oznaczenia (naklejki OSTROŻNIE - NIE RZUCAĆ - UWAGA SZKŁO – FRAGILE) - z przesyłanymi do serwisu produktami.
  • Firma FX-Music Group nie ponosi odpowiedzialności prawnej i materialnej za ewentualne szkody powstałe w transporcie, jeżeli te powstały w wyniku złego przygotowania produktu do transportu oraz w przypadku braku znaczeń ostrzegawczych o delikatnej zawartości paczki.
  • Firma FX-Music Group nie odpowiada w żaden sposób za uszkodzenia transportowe powstałe w wyniku przesyłania produktów lub ich przewożenia przez osoby trzecie (dotyczy to: przesyłek których nadawcą lub odbiorcą nie est FX-Music Group oraz przesyłek które zostały nadane inną formą spedycji niż akceptowane prze FX-Music Group - firmy kurierskie DPD, UPS i 7-ka).


Reklamacje uszkodzonych przesyłek w transporcie (protokoły szkody):

  • W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego w transporcie, którego nadawcą jest FX-Music Group, prosimy o natychmiastowe sporządzenie protokołu szkody z kurierem dostarczającym paczki. Prosimy o zwrócenie kurierowi uwagi na prawidłowe wypełnienie pól protokołu odnoszących się do oznaczeń ostrzegawczych (naklejki OSTROŻNIE - NIE RZUCAĆ - UWAGA SZKŁO - FRAGILE, wszystkie paczki opuszczające FX-Music Group są oklejone wyżej wymienionymi) oraz stanu opakowania zewnętrznego przesyłki i jej zawartości.
  • Oznaczenie w protokole „brak uszkodzeń opakowania” lub „opakowanie nieuszkodzone” uniemożliwia uzyskanie odszkodowania mimo powstałych uszkodzeń wewnątrz kartonu. Prosimy więc zwracać szczególną uwagę na wszystkie agniecenia na opakowaniu, które mogły spowodować uszkodzenia będącego wewnątrz produktu.
  • Oryginał dokumentu protokołu szkody wraz z listem przewozowym i uszkodzonym w transporcie produktem prosimy odesłać na adres serwisu FX-Music Group. Produkty zgłoszone na serwis FX-Music Group bez powyższej, prawidłowo wypełnionej, dokumentacji nie podlegają naprawie lub wymianie na nowe.

 

Towary podlegające normalnemu zużyciu w czasie:

Gwarancji nie podlegają części obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji (zarysowania, zabrudzenia trudne do usunięcia, wytarcie napisów itp.), a także części ulegające naturalnemu zużyciu (bezpieczniki, żarówki, lampy elektronowe, baterie, struny itp.), ich wymiana dokonywana będzie na koszt Klienta.


Karta gwarancyjna:

  • Karta gwarancyjna FX-Music Group zwiera wszelkie informacje o produkcie podane podczas sprzedaży/zakupu, które są potwierdzane pieczęcią sklepu oraz podpisem sprzedawcy, a także warunki gwarancji, które swoim podpisem (na obu stronach karty gwarancyjnej) akceptuje właściciel produktu w momencie dokonania zakupu.
  • Warunki gwarancji umieszczone na odwrocie karty gwarancyjnej można pobrać do wglądu w postaci pliku PDF (rozmiar ok. 50 KB) ze strony www FX-Music Group (http://www.fxmusic.pl/serwis)

 

pixel